Okej...

Okej, helt paus har kanske mitt liv inte tagit ändå...Idag har jag ju faktiskt hunnit med att fara en sväng förbi COOP och dessutom har jag en liten stund över att sitta vid datorn. Mycket välkommet avbrott! :)

Imorgon verkar det som om det blir bio med (åtminstone) Kristina. Vet inte om de andra kunde följa men det hoppas vi på! Vi förtjänar lite fritid ändå, eller hur Kristina?! :)

Dags för duschen och sen ska jag försjunka i min engelska bok - som är riktigt bra förövrigt! :)
God Natt!

xxx
Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, jaa en aning iron kan du lägga till :> Men smaken är ju som baken! :) Jag ska vara med Elina och co imorrn och på lördag vet jag inte! Själv då? :)

2008-05-09 @ 07:22:18
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0