Måndag - 9 dagar - sen börjar den verkliga nedräkningen!

Ja, nu är det endast 9 skoldagar kvar tills dess att den verkliga nedräkningen inför studenten kan börja. Insåg idag att vi bara har 4 engelska C lektioner kvar med Kerstin - hur ska vi klara oss utan hennes vackra stämma?! haha. (Ovanligt vacker vet jag inte om den är, men väldigt, väldigt korrekt!)

Nu är det färdigpluggat för idag - har både hunnit med matte och religion idag - tack vare att jag och Anna redan strax efter 8 befann oss på skolan för att plugga matte imorse. Tummen upp för oss (för att vi tog oss upp ur sängen och iväg till skolan trots sovmorgon...) :)

Nu ska jag ta och titta på Cashmere mafia och sen blir det en tidig kväll med "The Lincoln Lawyer" i sängen (haha, oj det där lät fel...för att förtydliga; det är en bok.)

God kväll!

xxx
Linn

Kommentarer
Postat av: Kristina

Suck, jag började läsa min bok igår. Eller jag är fortfarande lite kluven, "The last king of Scotland" eller "At first sight"? Iiiihh....
Btw så missade jag Cashmere Mafia, när går reprisen?
/K

2008-05-12 @ 22:42:24
URL: http://impulsiv.se/wp
Postat av: Emelie

Haha, precis! Men det vart faktiskt nått ännu simplare: makaroner och korv :> Snygg design hörru :)

2008-05-13 @ 10:10:14
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0