"Lyckligt slut", finito och lite annat smått och gott...

Nu är allt skolarbete äntligen avklarat! :)
Idag kunde jag bocka av de sista sakerna på min "att-göra"-lista som prytt kylskåpet i några veckor; nu är även bokrecension till engelska C, designredovisningen och årsredovisningen till UF, avklarat!
Har inte riktigt fattat det än, det har liksom inte sjunkit in...
Men nu är jag faktiskt klar! :D Jag känner mig lite som när man går omkring och är nervös för något och inte har en aning om hur det ska gå, och sen när det är över den där lättnaden man känner när  man inser att det faktiskt fick ett "lyckligt slut" - så känner jag nu! Det är så underbart! :)
Nu behöver det inte ens skynda sig att bli 5/6 så mycket längre - nu är det 2 lugna veckor (i alla fall är det gäller skolan...) kvar och sen är det slut...finito liksom.
På två veckor blir jag stor...då måste jag ju bli (lite mer?!) vuxen...can't wait! :)

Idag var det ju det omtalade "Backa-joggen" som jag faktiskt hade sett fram emot - om det nu inte hade varit för att jag och övriga LEA måste skicka in en årsredovisning till UF senast imorgon och istälet blev tvungna att syssla med det hela lunchen. Jag och Anna (Emelie var sjuk...krya på dig!) satte oss därför ner och skrev vår väldigt genomtänkta och välskrivna årsredovisning - för visst var det det den var Anna?! ;) (eller var det ogenomtänkt och sista-minuten?! ;) )
Slutresultatet blev dock rätt bra - framsidan Anna knåpade ihop i PS blev riktigt läcker med alla LEA-färger :)

Nej, nog om skolan - jag är ju faktiskt färdig nu...
Kring 14:30 så begav sig Anna och jag ner på stan en sväng innan jag for hem och, som den snälla flickan jag är, så städade jag...

Oj, förrsten; för tillfället sitter jag i mammas arbetsrum och väntar på att hon ska bli klar så vi kan åka hem. Blir en snabb middag innan bland andra Anna, Kristina, Emelie N, Sara & hennes baldejt kommer till mig för lite filmtittande och kanske även lite Eurovision....

Verkar som om mamma börjar bli färdig så det är bäst att jag börjar avsluta...
Och som den tidsoptimist jag är så märkte jag just att det kan bli lite stressigt att hinna hem, äta och fixa till lite i mitt rum innan galningarna (förlåt, jag var tvungen...;) ) kommer på besök...men det får gå - jag är ju alltid i sista minuten, varför lär jag mig aldrig?!

Ha en riktigt trevlig kväll - och njut av sommaren som närmar sig!

xxx
Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0