Having fun?

Sitter på engelska C för tillfället. En stund över och tänkte slänga in några ord...
Idag har balbiljetterna betalats och ska se till att boka platser i eftermiddag. Dock är vi för många för att rymmas vid ett bord och nu verkar det som om alla bord runt det bord där de andra (bland annat Kristina, Malin och deras dejter...) så ska höra med de andra var de tycker vi ska sitta...

Ikväll vankas det bio med flickorna (och Kenny) - "What happens in Vegas"
Såg helt okej ut - verkade vara en vanlig komedi - dessutom hade den fått bra kritik i PT - det borde väl vara värt nått iaf?! ;) Dessutom blir det skönt md lite avkoppling från allt pluggande ikväll :)

Dags för engelska!

xxx
Linn

Kommentarer
Postat av: GretaTurbo

Ja, mest deras käre far. Men eftersom jag också är musiker (va fint det lät) så har jag ju träffat på hela familjen ganska länge nu. Ja, ska jag ha nåt sytt så blir det mamma som får förbarma sig över det, fast det är jag som äger finaste och nyaste symaskinen. Logiskt och bra..

2008-05-10 @ 15:11:59
URL: http://gretaturbo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0