Tid att andas ut...

Ja, äntligen känns det som om jag kan andas ut litegrann!
Samhällsprovet är avklarat och jag behöver inte tänka på EU överhuvudtaget - på ett tag iaf :)
Imorse var det dags. Dock så hade vår lärare inte lyckats med att skriva ut proven - skrivarna tydligen inte fungerade - så vi fick se frågorna genom hans projektor istället.
Vad har det tagit åt skolans skrivare mån tro? Kanske vår maraton-utskrift fick de att gå ut i gemensam strejk. Eller vad tror du A?! ;) haha....

Åh, just nu längtar jag till helgen! Först blir det ett vintrigt kalas för de två nyblivna 19-åringarna Hannah & Sebastian och på lördag bär det av till Umeå! Äntligen! :)
Sen har min snälla mor lovat att vi får ta våran bil - skönt att slippa åka buss! :)

Vi hade kanske tänkt ta oss ut på lördagkväll men som det ser ut så måste man tydligen vara åtminstone 20+ för att få komma in på alla ställen så vi får se vad som händer. Trots att jag & tjejerna är mycket mogna av oss *host* så lär vi få stanna utanför. Men vi lyckas nog göra Umeå osäkert ändå ska ni se....haha
Och den här gången, till skillnad från Pajala, så ska jag försöka komma ihåg att ta lite bilder, jag är hopplös när det gäller att ta kort. Just nu finns det kort från julafton, nyår, Pajala & diverse andra bilder på min kamera och minneskortet är inte ens halvfullt. Och det beror inte på att mitt minneskort är speciellt stort....Jag glömmer alltid bort kameran och brukar för det mesta åka hem med några enstaka bilder i kameran...Kan det bero på att mina kära vänner pratar så mycket att jag helt enkelt inte har tid att ta en massa kort?!


Nej, dags att ta och packa träningsväskan och bege sig till Step In för lite efterlängtad träning!
Kanske syns vi bland träningsmaskinerna...
God kväll på er!

xxx
Linn



Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej, det är ju inte fy skam :> Jag har haft ett superbra lov, synd bara att det gick så fort :( Hur har ditt varit då? Ser att du ska till Umeå på lördag, så himla kul! :)

2008-03-05 @ 18:33:37
URL: http://EnEmelie.blogg.se
Postat av: Emelie

Jaha, ajdå! Åh, vad hittade ni på för bus där då? :) Den var allt mumsig :D Kramis

2008-03-06 @ 08:35:24
URL: http://EnEmelie.blogg.se
Postat av: Emelie

Haha, det låter inte särskilt locknade :P Vad var det nu för UF-företag ni hade? :)

2008-03-06 @ 13:48:15
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0