"Mat-Tina" & utklassning!

"Mat-Tina" tog hem Let´s Dance och jag tycker faktiskt hon var värd att vinna! :)
Hon är ju så himla charmig! Så tyvärr Tony  - Tina var bättre. Hoppas du inte är allt för bitter...

När det gäller Monopolen så utklassade jag dem - totalt! Eller nästan iaf...
Ärligt talat så fick jag totalt storstryk! Både A & K hade hur mycket pengar som helst och jag var i princip bankrutt i jämförelse...Menmen, sånt är livet! :)

Nej, dags för lite Vänner och sen tror jag ska ta och läsa lite ur min "äckel-bok".
(Kanske borde förklara mig lite...
"Äckel-boken" heter egentligen I know why the caged bird sings och är en bok vi ska läsa på engelska C. Av någon anledning luktar den så äckligt att jag gruvar mig för att ens öppna den...Mystiskt det där...)

Men som sagt; dags för Vänner! :)
God Natt!

xxx
Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0