Helgen i korthet...

Efter en intensiv skolvecka var det i fredagskväll dags för "Vinter-kalas" för Hannah & Sebbe på Furulund. Riktigt trevligt! :) Begav mig hemåt kring kl 24 och sedan, efter ca 6 ½ timmes sömn styrde jag kosan mot Umeå med 4 riktigt trötta tjejer i bilen. Jag, Anna, Kristina, Emelie och Malin anlände helskinnande till Umeå kring 11 och sprang runt på stan till klockan 16 när vi gick och checkade in på vandrarhemmet. Efter några timmars slappande på rummet vandrade vi in till O´learys där det blev riktigt god mat, bra underhållning och underbart sällskap! :)
Måste få tillägga att hela O´learys jublade när Nordman slog ut Carola & Andreas. Lite synd med tanke på att deras låt var minst lika bra, men jag tycker faktiskt skrällen gjorde melodifestivalen i fredags! Så; grattis till Nordman!

I morse vaknade jag när vår rumsgranne sprang fram och tillbaka i korridoren och tillslut insåg jag att någon, inga namn nämnda, i vårt rum råkat lämna dörren öppen efter ett toabesök under natten och att dörren stod på glänt. Varken jag eller Anna, som även hon vaknat, orkade gå och stänga den och jag sov (pratade?!) istället lugnt vidare tills Kristina väckte mig klockan 11:30 med repliken: "Nu har jag ätit upp all din skinkost. Den är slut!"
En dryg timme senare rullade ekipaget norrut och nu är vi efter en riktigt trevlig 24-timmars roadtrip åter i Piteå.

Måste bara passa på att slänga in en liten rekommendation - om nu någon har missat BWO:s låt i Melodifestivalen - Lay your love on me, tycker jag verkligen att ni ska ta och lyssna på den! Personligen tycker jag den är riktigt bra - BWO kan räkna med min röst på lördag! :)

Överlag en riktigt lyckad helg - och vi hoppas att du blev nöjd med din födelsedagspresent Kristina?! :)
God natt!

xxx
Linn

(och ja, jag fick mig faktiskt lite skinkost till slut.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0