Äntligen fredag!

Ja, nu är äntligen den där härliga fredagen här igen! :)
I helgen blir det inga resor eller tidiga morgnar; ska ta det lugnt och vila upp mig rejält - känner att jag har en massa timmars sömn att ta igen, speciellt efter UF-mässan...
Så; fredag och helgen är mer än välkommen! :)

Ikväll ska jag & familjen och äta på Bryggargatan med familjen Öhman (grannarna våra) - ska bli riktigt trevligt! :)
Sen blir det att fara hem och ta det lugnt och imorgon ska jag och moster Anna en sväng på stan.
Var längesen jag träffade Anna så det ska bli riktigt trevligt! :)

Nej, dags att ta tag i mina jobbansökningar så jag får iväg dem innan insökningstiden går ut!
Ha en trevlig kväll!

xxx
Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var inte familjen öhman från antnäs då¨?;)

2008-03-18 @ 18:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0