Vill K ta död på mig?

Vill K ta död på mig? (En av mina) "bästaste bästa vänner" K försökte ta död på mig idag. Vad har hon emot mig? Det är en av de stora frågorna jag undrar över idag. 
Någonting måste det ju nästan vara när hon skjuter mig med ett luftgevär i benet....eller nästan iaf.

Eller; vad säger du K? Kanske du verkligen menade att det var  "min kropp vi skulle skjuta på" som du så fint skrev på min labbinstruktion?! ;P


Nej, K sköt inte mig i benet med ett luftgevär; hon missade med 3 dm och Larsas stol fick ta smällen istället.
Det var på fysiken imorse, när vi hade en labb där vi skulle räkna ut utgångshastigheten på en luftgevärskula (och därmed också skjuta med ett luftgevär...).
Av misstag (?!) råkade K komma åt avtryckaren och avlossade ett skott ca 3 dm från mitt lår. Mitt lår klarade sig utan skador men stackars Larsas stol fick en kula i ryggen...
Haha!

No hard feelings; jag fick mig snarare ett gott skratt! Dock skulle jag vilja skänka en tanke till stolen. Den stackaren..Vad har den gjort dig? Jag kan ju förstå att du kan ha lite aggressioner gentemot mig K; jag är väl kanske inte så snäll alla gånger. Men Larsas stol, vad har den gjort dig?!
Och du K, du kan väl varna mig innan du tänkt skjuta mig nästa gång?!  ;P (så att jag kan vara beredd att skjuta tillbaka...)

Snart blir det Kärity på Kåren med just K & M - ska bli riktigt trevligt!
Hoppas bara K lämnar luftgeväret hemma...
Trevlig kväll allesammans! :D

xxx
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0