Tisdag

Jag fortsätter mitt försök till att blogga så att, som Malin så fint uttryckte; "vanliga människor förstår"...
Mycket uppskattat med kommentarer förresten - alla kommentarer är välkomna! :)

Idag är det, som de flesta säkert redan uppmärksammat, tisdag och ännu en skoldag är till ända. Var på en föreläsning om att man inte ska dricka alkohol och köra bil sen - något som jag så klart inte hade en aning om...
Nej men skämt och sidor - föreläsningen var riktigt bra! Var dock riktigt otäcka bilder där ett tag, och sen var det så högt ljud att jag höll på att flyga upp i taket när det lät som högst. Men var nog det som var meningen med föreläsningen - skrämma oss från att köra bil fulla. Och jag måste säga, även om jag nu själv inte behöver skrämmas för att låta bli att köra bil full (eller ens bli full för den delen...) så tycker jag föreläsarna lyckats få ihop en riktigt bra föreläsning! Tummen upp för det! :)

Annars har jag tillbringat dagen på skolan där svenska, religion, fysik och matematik har avlöst varandra...På matten verkade alla vara lite halvt panikslagna eftersom det vankas prov klockan 8:10 imorgon - om derivator och intergraler, yay...
Efter matteprovet väntar utbildningsmässa på Nolia resten av dagen. Mest troligt är att ni hittar mig i LTU:s monter så håll utkik ;)

På torsdag är det Alla Hjärtans Dag - så glöm inte att skicka en liten hälsning till den ni tycker om lite extra mycket...
God Natt!

xxx
Linn

Kommentarer
Postat av: Kristina

Um... det är 2 timmar kvar till torsdag och alla hjärtans dag men jag skickar en liten kram till dig i alla fall!
KRAAAAM!!!
/K

2008-02-13 @ 21:47:47
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0