Måndag

Hade utvecklingssamtal klockan 10 imorse...Klockan 10:05 var det avklarat så jag har några minuter över innan fysiken börjar...Befinner mig just nu i biblioteket på skolan för att fördriva tiden lite och tänkte passa på att skriva lite i min blogg - jag har nämligen fått klagomål att jag antingen skriver för lite eller för "kodade inlägg" så tänkte försöka mig på ett inlägg som inte är speciellt "kodat"....
Men saken är den att jag inte riktigt har något att skriva. Eller egentligen; I skallen far massor av tankar runt men inget som lämpar sig att skriva ner här på bloggen....Jag tror jag håller dem för mig själv. Åtminstone för tillfället ;)

Nej, dags för fysik!
Ha en underbar måndag allesammans - det har jag planerat att ha!

xxx
Linn


Kommentarer
Postat av: malin

sådär ja! :D
så ska det bloggas, så att dödliga människor begriper!

kram

2008-02-12 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0