Torsdag 28 augusti 2008

Efter 1 ½ timmes matte i förmiddags tog sig jag och Kristina in till stan där vi båda fyndade på H&M - jag en "blus" och Kristina en herrskjorta och ett par strumpbyxor om jag inte minns fel. Det blev även en snabb lunch innan vi återvände hit ut till Porsön...Kristina beslöt sig för att gå hem till sig (okej, Antes lägenhet som hon lånar under nollep men ändå...) och kurera sig - verkar som om hon håller på att bli sjuk...inte bra...

Själv ska jag snart ta och byta om och bege mig till moster min för en promenad, middag och film :) Tänkte bara passa på att skriva ett litet inlägg här först.

Jag kan väl tillägga att jag just nu "bloggar på försök" - vet inte om jag helt enkelt ska lägga ner bloggen eller om jag ska ta tag i det och faktiskt skriva någonting emellanåt...men än så länge verkar det ju som om jag lyckas skriva en del inlägg i alla fall...så vi får se - nedläggning eller inte - beslut kommer framöver...

Adjö på en stund...

xxx
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0