Torsdag

Mina muskler värker...benen, magen, ryggen, armarna...alla mina muskler värker...
Kan inte låta bli att tycka lite synd om mig själv här mitt uppe i all träningsvärk.
Stackars, stackars mig....
haha

Känns som om bloggen inte varit prio ett på sistone; datorn överhuvudtaget har inte varit högt på priolistan...dock vet jag inte riktigt vad jag sysslat med...dags för en uppdatering! :)

Imorgon ska jag på dejt! Just det - dejt! Med fröken Nyberg! Ska bli riktigt trevligt! :) Och sen blir det spel med tjejerna på Svartudden! (till er vi inte hunnit fråga; vill ni spela spel med oss imorgon?!)
Let´s Dance! ;)

På lördag känns det som om jag har nått inplanerat men verkar ha glömt det eller så har jag helt enkelt inga planer för lördagen...
(ta inte illa upp ifall vi planerat något och jag för tillfället inte kommer ihåg det - det beror inte på att jag inte vill umgås med er, jag är bara så hopplöst tankspridd...)

Nu ska jag ta och lyssna på lite musik och läsa lite bloggar!

xxx
Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0