Torsdag - kostym, högskola & veckans fråga! :)

Idag bar det av ner på stan efter skolan tillsammans med K, K & D - det var dags att inhandla kostymer åt pojkarna inför balen! :)
D hittade en riktigt fin kostym, skjorta, slips och alltihopa. Han blev riktigt stilig! :) Och K (den manlige...) hittade även han en kostym men tror han la undan den till nästa vecka...
Nu är de bara skor som fattas - sen får det mer än gärna bli 3 juni! :)
(Förresten; var bokar man biljetter?! Någon som vet?)

Nu händer det grejjer! Jag kan just ha valt mitt framtida yrke på allvar - eller åtminstone utbildning för att bli det...
Har just skickat iväg anmälan till högskolan - lite pirrigt ifall det skulle råka bli fel men efter lite hjälp av K (den utan kostym...) så gick det som smort! :) Så förhoppnignsvis hamnar jag i Luleå till hösten på Civilingengör Arkitektur! Åh, jag längtar! :) Synd bara att K (återigen den utan kostym...) inte också vill till Luleå - det hade varit pricken över i:et! :) 

Insåg just att det börjar bli dags för veckans fråga...
Så; här kommer den:  Vad vill vi leka?
Ja, vad vill vi leka?! - På mitt kalas imorgonkväll. Sitter och funderar på ifall jag ska ta och leta fram lite lekar vi kan sysselsätta oss med...Någon som har något förslag på en bra lek? :) Lämna gärna förslag bland kommentarerna! :)

Nej, dags för mig att ta tag i de sysslor jag måste hinna med ikväll; måste betala en faktura åt LEA UF, baka en cheesecake till imorgonkväll och städa mitt rum....
Ojoj, känns som om jag borde ha hållit på med andra saker istället för att sitta här. Men å andra sidan; av mina kvällsaktiviteter är det inget som slår det här... :)

God kväll!
Kanske återkommer med uppdatering om hur jag lyckas med min checklista för kvällen!

xxx
Linn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, cheesecake låter inte dumt hörru ;D

2008-04-10 @ 20:27:01
URL: http://EnEmelie.blogg.se
Postat av: Kristina

Mohaha, vi har världens bästa lekar med oss ska du se!

2008-04-11 @ 19:15:31
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0