Nu blev det kväller!

Klockan är mycket - dags att krypa till kojs. Imorgon är det engelska C kl.8:10 - och jag har inte läst de 100 sidor jag skulle ha gjort till imorgon...Jag vet att man inte får göra så men jag har bara inte pallat att göra det..Blir boken någonsin händelserik?!
Men i helgen ska jag ta tag i den! Då ska jag läsa ut den!

Farmor och Hasse var hit ikväll - jag fick ytterligare saker att stoppa i min icke-existerande-flytta-hemifrån-låda :)
Börjar få ihop en ganska fin samling nu med tanke på att jag bara samlat i 2 dagar! :)
Snart kan jag nog till och med få till en riktigt fin dukning, öppna drickesflaskor, laga mat i en ugnsform och servera dricka i riktiga chamagneglas utan att behöva låna av grannen! :) (eller av mamma och pappa heller för den delen...).
Fast när jag tänker efter; laga maten kan nog bli problem, någon som kan ge mig en snabbkurs i matlagning?!

God natt!

xxx
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0