Måndag

Nyss hemkommen från Step In och mina axlar ömmar...
Tog mig en sväng dit, träffade K och som vanligt pratade hon mer än hon tränade ;P eller nästan iaf..haha

Funderar på att sätta mig och läsa de där sista 20 sidorna i min engelskabok. Jag gruvar mig...Antar att jag inte kan säga att den är dålig, men den luktar så äckligt (kalla mig kräsen men den gör faktiskt det!).
Tror jag sparar de där sista sidorna till imorgon så jag har de i färskt minne till på torsdagmorgon :)  
Vad skulle vi göra med boken när vi var klara med den förresten? Inte skulle vi väl skriva en recension?!

Tisdag imorgon...och jag kan inte låta bli att längta till helgen - fredag far jag och hälsar på moster i Luleå och på lördag vankas det spelkväll hos mig med mina nya fina spel som jag fick när jag fyllde år :) Så vad säger ni - Let´s Dance?! ;)


Until it's time...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0