Måndag - en stund över i biblioteket...

Står i biblioteket och fördriver tiden. Samhällslektionen slutar först på en kvart men lilla jag har inte så mycket att göra för tillfället - så jag tänkte passa på att blogga lite :)

Helgen var mycket trevlig, till och med högskoleprovet var helt okej! :)
Igår var jag och K till och med så duktiga att vi for och tränade på Step In på morgonen (okej, det var klockan 12 men ändå...). Sen var det bara för mig att skynda mig hem och fara till grannarna där det var kalas för en nybliven 50-åring. Kring 19 kom Dan förbi en stund - vi pratade balen och en massa annat skitsnack till klockan 23 när han begav sig hemmåt...

Imorse tog jag mig upp riktigt tidigt och for och tränade, även denna gång med K, på Step In. Så jag var fick och glad när jag kom till skolan för dagens första lektion - en timme fysik B. Hurra för morgongymnastik! :)

Imorse när jag, efter att ha tränat på Step In med K, (hurra för morgongymnastik - man blir ju så pigg!), och jag var på väg hem för att lämna av mina träningskläder, kom jag helt lugnt körandes längs Munksundsvägen när jag helt plötsligt blir invinkad av en polis. (Denne stod vid vägkanten...) Det är så läskigt! (Blev stoppad en gång i somras när jag bara hade haft körkortet i typ en vecka...)
Idag fick jag, liksom i somras, blåsa i en alkoholmätare och sen tittade han på mitt skattemärke innan jag fick åka igen. Även om det är lite läskigt att bli stannad av polisen så måste jag säga att det är riktigt bra - man vet ju aldrig vilka dårar som är ute i trafiken...
Så för andra gången idag; Hurra! (för poliserna!)

Och nu; dags för design!

xxx
Linn


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad fuskigt, jag har minsann haft kortet längre än dig och aldrig att jag har fått blåsa... :( Är det bra eller dåligt?
Kram

2008-04-07 @ 17:20:33
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0