"Hopplös (o)teknisk tekniker söker vänlig datakunnig själ för stunder vid datorn..."

Ja, jag är verkligen i behov av hjälp just nu. För själv blir jag bara tokig!  
För tillfället tjorvar allt - när det gäller musiken på min mobil. Har ny mobil och när jag skulle föra över musik till den så ville den inte spela upp den utan beslöt sig för att endast tjuta väldigt högt och väldigt enerverande...Fel filformat kom jag fram till.
Då insåg jag ju snabbt att jag skulle behöva konvertera filerna (visst heter det så?!) för att kunna lyssna på dem. Då återstår det ju bara; hur gör jag det då?
    - Ja, jag vet att jag går teknik och borde vara teknisk men saken är den att det är jag inte. Inte när det gäller datorer iaf. Då blir jag bara arg när det inte fungerar...

Så...finns det nån vänlig själ där ute som skulle kunna tänkas hjälpa mig att lära mig allt hur jag konverterar musikfiler - och vilket program jag ska använda, så snälla ge er till känna! :)


Annars idag så har jag varit i skolan som vanligt och ikväll blev det en sen träning med Anna :)
Dock hade jag ju tänkt cykla dit - vilket jag också gjorde - men med i princip ingen luft i bakhjulet...
Dessutom var jag på väg att "blinka" på väg ut från uppfarten innan jag insåg att det inte finns några blinkers på cyklar...ojoj.

Imorgon är det fredag och då bär det av till Luleå för övernattning, bio, middag och en runda på stan på jakt efter balskor :)
Ska bli riktigt trevligt!

Så fram tills dess får ni ha det riktigt trevligt - och som sagt; kan ni mycket om datorer - tveka inte att höra av er. Jag skulle behöva en kurs i "konvertera musikfiler"....

Åter imorgon!

xxx
Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0