Bara en vanlig onsdag?!

Nej, känns inte som en onsdag. Jag är lika uppåt som jag brukar vara på fredagar. Vad är detta?! Trevligt iaf! :)

Igår blev det oplanerad träning med Anna och sen for vi och solade. Även Kristina gjorde oss sällskap :)
Det gick helt okej att träna - förutom att mina stackars ben klagade. De kände visst av träningsvärken från dagen innan...Men de får plågas!

Idag blev det förresten premiär på cykel för mig. På pakethållaren på Annas cykel men ändå - jag satt på en cykel för första gången i år! :)  Var lite problem på väg in till stan när jag höll på att halka av - till råga på allt hade jag även kjol på mig och skulle väl inte direkt kalla mig smidig där jag satt på pakethållaren...Men det gick bra! Anna försökte undvika groparna och vi anlände till stan oskadda! :)
Hem gick det hela mycket smidigare - jag var inte alls på väg att halka av pakethållaren utan vi tog oss lugnt och säkert tillbaka till skolan :)
Kort sagt; en mycket trevlig cykeltur!

Nu vankas det promenad med mamma! :)
På återseende!

xxx
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0