Uppdatering

Insåg just att det var ett tag sen jag tog mig tid att skriva...Så nu när jag (kors i taket) har tid innan jag måste fara till skolan så tänkte jag passa på att skriva lite... 

Helgen har varit händelserik och har till största delen spenderats med vännerna...Var på havsbadet i lördags - riktigt trevligt! :) Min far fyllde år men han och övriga familjen stack till Moskosel och fiskade hela dagen så det blev inte mycket till kalas...Det tog de på söndag men då var det dags för mig att fara och jobba så jag befann mig på Munkberga nästan hela söndagen...Dock trevligt att träffa alla igen :)

Och nu har det hunnit gå och bli onsdag, och ikväll ska jag och gratta Emelie Nyberg som gick och fyllde 18 år igår. Ännu en gång; Grattis!

Nej, bäst jag börjar bege mig till skolan.
Ha det gott!
//Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Thihi, tack! :) Ses ikväll!

2007-09-05 @ 17:38:40
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0