Tisdag

Jag känner att jag har varit lite dålig på att uppdatera bloggen den sista tiden så här kommer en sammanfattning av den gångna helgen:

Fredag var det utgång som gällde! Förfest hemma hos Kristina och sen bar det (via bla ett dike för vissa av oss...) av in till stan och Pentryt. Väl där var det till en början inte så mycket folk men träffade lite trevligt folk innan kvällen var över :)
Vid 02:15 drog jag & Kristina hem hit för att få oss några timmars sömn. Så efter lite telefonsamtal så somnade jag tillslut kring 03:30. (Kristina slocknade så fort hennes söta huvud landat på kudden runt 03:00)

Lördag blev en slapp dag för lilla Kristina mådde inte alldelles prima. Men det var riktigt trevligt - jag & Kristina tog oss upp vid 15:00-tiden då vi satte oss i soffan och tittade på film innan jag skjutsade hem fröken Lundkvist till Ymersgatan igen.
Just då kändes en hemmakväll framför tv:n mycket lockande men sen beslutade jag mig för att hänga med de andra till Anna & Kenny där det bjöds på lite smått & gott och film (The Bourne Identity).

Söndag spenderade jag kvällen hos Malin ute i Norrfjärden med resten av gänget. Efter hembakade scones & lite annat (bla lite frusen möjlk...) tog vi plats i vardagsrummet och tittade på andra filmen i serien om Jason Bourne (eller vilket av alla hans pass man ska lita på...).


Överlag en mycket trevlig helg som spenderats med riktigt trevligt folk :)

Nu är det tisdag och vardagens bekymmer gör sig återigen påminda...haha, nej skämt å sidor. Just nu är det väl bara det kommande provet i Fysik B som spökar lite...

Over and out.
//Linn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Uppdatera meeera! ^^

2007-09-19 @ 19:28:54
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0