Veckan som gått

Första veckan på praktiken avklarad - och jag vill inte att den ska ta slut. Jag stormtrivs!
Det är hur kul som helst och alla är jättetrevliga! Innan jag började där så tyckte jag Teknik- och gatukontoret lät ganska trist men jag har definitivt ändrad uppfattning efter veckan som gått...
Min handledare Roger är jätteschysst och alla de andra också för den delen :)

Förutom praktiken har jag inte gjort speciellt mycket i veckan...Men ikväll blev det Roasters & bowling med en massa folk...Riktigt trevligt! :D
Imorgon ska jag på invigningen av nya konserthuset eftersom min syster är så kulturell att hon både ska dansa och spela där...Så det vill man ju inte missa :)
Sen verkar det som om moster Anna ska komma hit så då har jag minsann tänkt vara social med henne en stund också - vare sig hon vill eller inte ;D

God kväll & trevlig helg.
//Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

Taaack :D

2007-10-06 @ 11:29:30
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0