Afro Power Dance m.m

Ja, ikväll var jag och Anna på Afro Power Dance på Step In. Jag var lite misstänksam över vad det var innan men visade sig vara riktigt kul! Inte så svåra övningar heller så man kände sig nästan lite duktig där man stod och skakade på höfterna och kastade med armarna...
Så jag kan verkligen rekommendera det, var riktigt riktigt roligt :)

Sen var det dags för Core Control - är bara en halvtimme så är rätt intensivt men bra övningar...Då kändes det dock att man dansat lös i en timme innan, kroppen var lite mör. Men som sagt var det bara en halvtimme så det var inte så farligt :)

Satt framför tv:n och tittade runt bland kanalerna tidigare och hamnade (för ovanlighetens skull) på MTV. Där spelade de en låt jag haft på hjärnan hela dagen:

Plain white T:s med Hey there Delilah   
Ta och lyssna på den om ni råkats missa den, den är så himla bra! :)

Nej, nu ska jag gå och lägga mig!
God natt!
//Linn


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, att är braaa?! =))

2007-11-08 @ 18:18:48
URL: http://pollyportman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0