Välkommen helg!

Välkommen, välkommen! Ja, nu är det äntligen helg :) Gud så skönt, imorgon planerar jag att ta mig en riktig sovmorgon! Men först bär det av till Sara för film och lite annat trevligt :)

Var på stan och rände med Anna, Kristina, Emelie & Sara efter skolan. Efter det träffade jag hela min familj där de satt och fikade på Ekbergs så jag slog mig ner och höll de sällskap innan vi for hem.

Imorgon blir det att se Melodifestivalen hos Kristina med en massa folk, mycket trevligt :)
Tyvärr kan inte Emelie komma för då är hon på väg till Frankrike! Den fuskisen, åh vad roligt att få fara utomlands nu, känns verkligen lockande! Ha det underbart Emelie och hälsa fransmännen! ;)

Nej, nu borde jag verkligen sätta fart, Anna skulle komma och hämta mig typ kvart i sju och jag har inte ätit än.
Jag är i sista minuten, som vanligt...

Ha det bra!
//Linn

(Jag är verkligen sämst på vägbeskrivningar, eller vad säger ni?! haha...)

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är inte sämst.. bara lite mindre bra ;) ! Kram

2007-05-11 @ 18:39:27
URL: http://annasvriivarr.blogg.se
Postat av: Kristina

Haha precis, men jag agerade ju räddaren i nöden. Så nu får vi hoppas att Sebbe hittar hit ikväll!

2007-05-12 @ 12:58:16
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0