Torsdag

Idag blev det lite spontant kubbspel och lite annat här hos mig. Kristina, Malin, Sara, Emelie & Ante kom hit :)
Mycket trevligt! :)

Imorgon blir det kort dag i skolan och sen har jag & Kristina planerat in ett besök på Step-In :)
På kvällen är det middag med tjejerna och sen får vi se vad som händer :)

Ha det bra!
//Linn


Ändrade planer; Kristina föreslog att vi skulle fara ut och springa istället för att träna på Step-In och galen som jag var (är?!) sa jag att jag skulle följa med.
Jag är inte typen som tycker om att jogga, alltså bara jogga. Mamma brukar säga att så länge jag har någonting att springa efter (pojkar?!) så orkar jag långt..haha :S
Får väl ta och springa efter Kristina imorrn om inte annat...

Ha det bra gott folk!
//Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Tänk att det är jag som springer bakom och försöker spanka dig;)

2007-05-31 @ 22:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0