Torsdag

Mitt internet har inte funkat sen typ i förrgår men det känns som om jag varit isolerad från omvärlden hur länge som helst (eller iaf nästan...). Det är hemskt egentligen, jag måste vara enormt databeroende när jag får abstinens när jag inte kan sitta vid datorn...
Dags för avvänjningsklinik för databeroende kanske?!

Igår kväll var det dags! Premiär för nya Pirates-filmen. Sara, Anna, Kenny, Emelie, Kristina, Sebbe & jag offrade några timmars sömn för att fara och se den, men det var det faktiskt värt.  Måste erkänna att jag verkligen sett fram emot att se uppföljaren eftersom de första två filmerna har gått varma i min DVD! :)
Men jag blev faktiskt lite besviken, den kändes lång och som om den inte riktigt handlade om någonting. Alla slogs med alla utan att det ledde till någonting. Men Johnny Depp fortsatte att göra succé som vår kära Jack Sparrow (förlåt Captain Jack Sparrow...). Det var trots detta, enligt mig, den sämsta av de tre Pirates-filmerna men klart sevärd! Så, om du inte redan sett den så kan jag rekommendera dig att gå och se den. Ta med dig några av dina kära vänner (vilket även jag gjorde) och bege er till biografen. :)

Ja, idag är det torsdag, var nyss och handlade med min kära mor på Coop och jag började fundera; Kristina och Malin (givetvis är fler välkomna) vad ska vi hitta på imorgon när resten av "gänget" drar ut till spökena på Vithatten
Lämna gärna ett förslag bland kommentarerna! :) 

Egentligen borde jag kanske plugga fysik just nu men jag känner att min koncentration inte skulle vara den bästa på grund av några timmars för lite sömn i natt...
Det tar jag nån annan dag! 

//Linn


Kommentarer
Postat av: malin

givetvis träffas vi och snackar skiiiiit om vithattengänget!
Och äter världens godaste fika!
men, seriöst...
En promenad om vädret är bra, och kanske roasters?

2007-05-25 @ 00:09:45
Postat av: Kristina

Jag håller med Malin (glöm allt jag sagt tidigare!), en fika på Rosse och/eller kanske en cider eller ett glas vin för du och jag ;)

2007-05-25 @ 10:05:11
URL: http://impulsiv.se/wp
Postat av: Anonym

HAHAHA Ni e bara avis på oss!

2007-05-25 @ 12:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0