Tack för kommentarerna!

Kristina & Malin - vilka underbara förslag! Det låter superbra (eller vad säger du Kristina?!) haha...

Kom just hem från skolan. Det blev en väldigt kort dag idag. Men jag klagar inte! :D

Jo, angående gårdagens blogg: Om du undrar varför du (enligt mig) var med på bion Emelie så beror det på tillfälligt hjärnsläpp från min sida...Men det var trist att du inte följde iaf!

Till alla er som drar till Vithatten i helgen: Ha det bra och akta er för spökena! (och se upp för björnen Sara ;) haha...)

Åh, vad härligt med helg! :)
//Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska föröska;) Om du lovar att ta det lungt med din "dejt";)

2007-05-25 @ 12:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0