Söndag

Ja, nu är det söndag igen. Helgen blev riktigt lyckad tack vare underbart sällskap hela långa helgen! :)

I fredags var vi en massa folk hos Anna och såg film och hade det trevligt! :)
Lördag morgon tog jag mig upp rätt tidigt (okej, 11:30 kanske inte kan klassas som tidigt, men i alla fall). Jag och min kära mor tog oss ner på stan en sväng, trevligt trevligt! :)

På kvällen begav jag mig till Kristina för att träffa tjejerna och sen for vi till Face Front :)
Det var riktigt kul, bra band och trevligt sällskap :)

Idag blev det en rätt vanlig söndag. Tagit det lugnt och sen var jag och mamma och tränade på Step In :)

Nej, nu är det nog dags att gå och lägga sig, det är ju en dag imorgon också! :)

//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0