Onsdag - mitt i veckan

Började morgonen med att skriva prov i TekMä&Sa (Teknik Människa & Samhälle..) Jag var lagomt taggad klockan 08:00 imorse..

Sedan följde fysik och lite matte innan det var dags för dans i Stora Samlingssalen :)
Riktigt skojj, kul med bugg! :)

Efter dansen begav jag mig ner på stan och träffade Kristina & Anna (som  förövrigt struntat i dansen och vandrat runt på stan hela tiden - svikare ;P ). Kristina & Anna for hem men då ringde Sara så jag gick en stund med henne också :) Hittade ett vitt linne som blir bra att ha på jobbet i sommar.

Nu blir det Step In och sen tror jag det blir att titta lite på Grey´s Anatomy :)

Tack för dansen! ;)
//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0