Lördag

Gårdagskvällen blev riktigt lyckad! Kul att Anna & Emelie bestämde sig för att också följa med! :)

Kvällen började på Roasters och sen gick vi och hyrde film och vandrade hem till Anna där vi kröp upp i soffan och tittade på filmen.
Malin & Emelie for hem rätt snabbt och då blev det tjejsnack i drygt en timme innan jag for hem där jag stöp i säng!
Det var riktigt skönt att få prata av sig med er igår, det är mycket som far runt i mitt huvud för tillfället. Tack för att ni lyssnade! :)

Nu är jag hos mormor & morfar och grattar mormor på morsdag (dock en dag i förväg - vi vet att morsdag är imorrn men fråga mig nte varför vi grattar mormor idag istället...). När vi kom hit bjöds det på tårta och nu sitter jag, Anna, mamma och mormor och pratar här i kontoret så jag lånade datorn en snabbis :)

Ikväll bär det av till Nybergs där det vankas tacos och film :)
Kul, det var ett tag sen vi sågs! :)

Nej, nu ska jag vara lite social med de andra.
Ha en bra dag!
//Linn

Kommentarer
Postat av: Nyberg

Haha, efterlängtad kväll ikväll, trevligt! Nu sitter du i min säng och vi ska snart krypa upp i soffan och se film och mysa ;) Måste göra om dethär :>

2007-05-26 @ 19:42:33
Postat av: Anna

Ja de var riktigt mysigt igår :) Der är skönt att bara va några få ibland åxå.. Hoppas att du har haft en bra dag så ses vi nog på måndag . Kramar

2007-05-26 @ 19:58:55
URL: http://annasvirrvarr.blogg.se
Postat av: Kristina

Ahmen, ingen får ju sno min Slinn... ;)
Förresten har jag lyssnat på Balladen om konsekvenser nu, and I love it! :) Har en massa andra gamla låtar att lyssna igenom nu också. Så imorrn blir det happy day!
Ha en superhelg så ses vi på måndag!

2007-05-26 @ 23:33:52
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0