Det närmar sig

Ja, nu är det inte långt kvar..Imorgon vid den här tiden är jag klar! Färdig med matte D, fatta så härligt! :D
Okej, vi har kvar nån gruppuppgift men alla prov och så är avklarade och vi kommer bara ha 3 lektioner i veckan istället för 5! :)

Egentligen borde jag väl sitta och nöta matten allt jag hinner idag men jag har fått höra att man inte ska plugga dagen innan ett prov så tänkte faktiskt testa det den här gången...Får hoppas jag inte begår ett misstag när jag inte pluggar idag men å andra sidan så tror jag inte jag skulle lära mig nått mer om jag pluggade idag..
Så, istället för att ägna kvällen åt att plugga som en tok ska jag fara och handla lite matsäck (Cola & bananer), gå ut på en promenad och övningsköra lite :) Sen funderar jag på om jag ska se Ugly Betty. Det är ju för bra! :)

Önska mig lycka till imorrn!
Det lär behövas...
//Linn


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack så mycket! Du är allt superbra du med :D Japp ilska va de du kan få en kram av mig ;) Nu sitter jag bara å väntar på Kenny han är nog här om 20 min ;) Men vi ses imorgon! Kram!

2007-05-16 @ 20:55:47
URL: http://annasvirrvarr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0