Den gånga helgen

Gårdagen sysselsatte jag mig med att gå runt och göra allt möjligt för att jag inte skulle behöva göra det som verkligen var nödvändigt - plugga konstruktion & biologi. Jag kan ju erkänna att jag inte känner mig särskilt taggad till att ha prov både måndag och tisdag till veckan. För tillfället längtar jag bara till sommaren! Eller åtminstone till den 30/5 - då är alla prov avklarade och nedräkningen till sommaren kan börja på allvar! :)

Jag och mamma begav oss till Luleå igår eftermiddag och hämtade hem lillasyrran som varit hos moster Anna över dagen och sen for vi hem till henne och var där några timmar innan vi rullade hemåt igen. Eller rättare sagt till Bölebom där det vankades film och spel hos Ante med de sedvanliga människorna :) (eller vad säger du Anna, var det hos "Böte" vi var?! ;P  haha)
Trevligt, trevligt! Och tack för att vi inte såg nån av de där äckliga skräckfilmerna, vet inte om jag pallat dem! haha....

Nej, nu ska jag gå ut och sätta mig och njuta av solen - och plugga konstruktion...
Ha det bra!
//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0