De 3 F:en - film, fågelskådning & fysik

F1:
Igårkväll var lite folk hos Hannah och såg Film :) Vi såg ingen skräckfilm så jag slapp gömma mig bakom nån kudde (nog för att jag under något annat tillfälle under kvällen ville göra det ändå...) haha.

F2:
Idag på biologin bar det av ut i det fina vädret för att titta på Fåglar! :)
Som vanligt var vi en väldigt reducerad skala som dök upp på lektionen - idag var vi endast 4 stycken.
Det var skojj, roligare än att sitta inne och läsa om det iaf :)

F3:
Fysik som sagt.
Kursprov på onsdag kl.8:10 i Stora Samlingssalen.
Usch, det är någonting med den salen som jag inte gillar. Det är någonting med kursprov i fysik jag inte heller gillar, undra vad det kan vara? Kan det kanske vara att det är just ett prov?!
Menmen, det blir sista provet den här terminen! :D sen är det sommarlov!

God kväll gott folk! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0