Tisdag kort & gott...

Började dagen tidigt, klockan 06:57 närmare bestämt när min oerhört enerverande väckarklocka bestämde sig för att det var dags att kliva upp..eller det var väl snarare jag som kvällen innan bestämt att jag var tvungen att kliva upp då för att hinna till jobbet. Men det är en annan historia...

I alla fall, klockan 08:00 var det jobbinformation på Munkberga demensboende för oss sommarvikarier som ska jobba där. Vi var 4 stycken, alla verkade trevliga! :)
Några av tanterna blev helt till sig när de såg de två killarna som ska jobba där i sommar...
De var rätt söta. (tanterna alltså...) :)

Egentligen var det information hela dagen men efter lunch smet jag iväg och skrev körkortprovet.
Mötte en karl i trappan på väg ut. Han kommenterade att jag såg väldigt glad ut och när jag sen var på väg hem mötte jag morfar. "Klarade du det? Du sken som en sol hela vägen..."
haha :D
Jag trodde dock inte att jag skulle klara det men lite tur ska man också ha! :)

Ikväll vankades det film hos Anna! :)
Det blev mycket folk, närmare bestämt jag, Anna, Sara, Kristina, Hannah, Ante, Erik & Sebbe. 
Trevligt var det! :)

Imorgon ska jag halka runt ute på Haraholmen!
Lite nervös men det blir säkert jättekul. :)
(Om jag nu vågar lita på de av mina kära vänner som redan tagit körkortet...)

God natt gott folk!
//Linn


Kommentarer
Postat av: Kristina

Inte sa du nåt om att du hade klarat teorin till mig igår ;P Men GRATTIS iaf! Nu är det inte långt kvar :)
Kraaam

2007-06-13 @ 20:06:16
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0