Sommarlov

Ja, nu är det sommarlov!
Känns väldigt konstigt, det här året har gått hur fort som helst!
Det är med blandade känslor jag inleder mitt sommarlov, på ett sätt känns det så skönt att det äntligen är sommar; varmt & soligt & inget att plugga till. Men å andra sidan lär jag ju inte träffa alla mina kära vänner lika ofta som jag brukar...Och för första gången så känns det verkligen sorgligt. Vi har ju så kul ihop!
Men klart vi kommer ses ändå, men sista tiden har det ju knappt gått en dag utan att vi träffats...
Hur ska jag klara mig?!

Idag hade jag min sista lektion för den här gången; en timmes biologi som vi spenderade på Strömlida där vi fångade insekter. Efter att vi ätit lunch hos Sara så begav vi oss till Furu där vi hade klassens dag. Vi spelade lite brännboll, kubb och så. Trevligt, trevligt! :)
Runt kl.17 så for jag, Anna & Sara ut och tittade på balen. Alla var jättefina! :)
Sen for vi in till stan och träffade Marcus & Lumme på Sunes. Åt och satt & pratade med dem ett tag  :)
Även Yngve kom dit en stund...
När pojkarna drog till Öjebyn for vi tjejer och hyrde en film. For hem till Anna där även Kristina gjorde oss sällskap :)

Överlag en mycket trevlig dag!
Och nog blir det rätt skönt med sommarlov ändå ;)

Nej, nu är det God Natt som gäller!
Sov gott!

//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0