Semester för en dag!

Jo, tänk för att jag har det! Verkade som om alla på jobbet gick på semester i veckan så då beslöt jag att min 24-timmars ledighet var just semester :)

Dagen tillbringade jag tillsammans med min mor och syster hos moster Anna i Luleå. När vi hämtat upp Anna tyckte mamma att vi skulle besöka Luleå stadskyrka. Sagt och gjort. Väl där hittade Jenny en bok där alla besökare fick skriva en rad. Jag föreslog att vi skulle skriva "Fan vilken fin kyrka!"  men av någon anledning så tyckte mamma inte om mitt förslag. Hon sa någonting om att det var opassande...
Efter vårt kyrkbesök gick vi på stan (där jag inhandlade lite smått & gott) och begav oss sedan ut till Skurholmen där moster Anna bor :)

Nu är min semester snart slut, tänkte skynda mig att sova lite innan jag måste tillbaka till jobbet kl. 06:45 imorgonbitti.
 
Överlag en mycket trevlig semester! :D
God natt! 
//Linn

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA, typiskt dig ;>

2007-06-20 @ 18:11:05
URL: http://EnEmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0