Midsommar

Klockan 6:35 ringde min väckarklocka på midsommaraftons morgonen. Då var det dags att pallra sig upp ur sängen och bege sig till jobbet. Skulle egentligen jobba till kl. 16 men mina kära arbetskamrater skickade hem mig redan 14:20 :) Familjen var på morfars stuga i Moskosel så jag var ensam hemma hela eftermiddagen :)

Kvällen spenderades med de andra hos Kristina där vi åt, lekte lekar och hade det allmänt trevligt :)
Och för en gångs skull kom jag ihåg att ta med mig min kamera så bilder finns på pixbox.
Kommentera gärna :)

Idag tog jag mig en riktig sovmorgon! Mamma väckte mig 12:20...
Måste vara rekord i sovmorgon för min del, mamma brukar alltid väcka mig kring 11 för att hon tycker jag sovit bort halva dagen.
Men jag klagar inte, det var en välbehövlig sovmorgon! :)

Ikväll ska vi till Anna & Kenny och umgås i deras nya lägenhet.  
Trevligt, trevligt! :)

Nej, man kanska ska gå ut i solen en stund. Verkar vara riktigt bra väder :)
Ha bra midsommardag! ;)
//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0