Long time, no see...

Igår blev det att kliva upp tidigt för att fara och titta på min lillasysters examen. Massor av småbarn som sjöng och läste dikter, de var riktigt duktiga! :)
Sedan for jag vidare till Strömbacka där vi grattade Ante som tagit studenten innan jag, Jenny & mamma for och hälsade på hos mormor&morfar. Blev bjudna på lite fika och så :)

Kvällen inleddes med bla grillning & kubb hos Emelie med allihopa innan vi vandrade in mot stan...Vi hade tänkt gå in på Statt men av diverse anledningar drog vi istället till Sunes där vi satt och tog upp ett bord utan att någon faktiskt beställde nått. Efter det gick vi vidare till Badhusparken där vi träffade lite folk från klassen och pratade en stund. Då beslutade Kristina, Sebbe & jag att vi skulle gå till Pentryt istället. Väl där var det lite folk men god cider och sköna soffor så vi slog oss ner och pratade en stund innan vi tog modet till oss och vågade oss upp på dansgolvet ;)
Helt plötsligt var klockan efter 2 och vi beslöt oss för att börja vandra hemåt...
Innan vi hunnit hem gick solen upp och jag kände mig plötsligt väldigt vuxen, ute tills solen går upp igen, det är inte varje dag man är det...
(Jag går väl snarare och lägger mig innan solen ens hunnit gå ner ibland...hehe.)
Väl hemma stöp jag i säng och somnade nån gång kring 4 på morgonen. Jag kan ju avslöja att jag tog mig en ganska rejäl sovmorgon imorse... :)

Ikväll blir det att fara ut till Hannahs stuga och sova över med lite folk. Kul!
Nu borde jag nog gå ut i det vackra vädret en stund innan jag måste packa lite grejjer till ikväll :)

Ha det bra!
//Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0