Lista (känns som om jag sett den förr...)

Ja, nu har mina kära vänner hittat en ny lista och jag tänkte vara banbrytande att jag publicerar den på min blogg...

Vad blir ditt namn baklänges?
nnil


Har du gjort en snöängel i år?

Nej, inte det.


Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus?

Enda gången jag legat på sjukhus var när jag opererade ryggen 2004. Då var jag inlagd i 14 dagar.

Platt eller lockigt hår?
Mitt hår kan inte riktigt bestämma sig för om det vill vara lockigt eller platt så det varierar rätt kraftigt.


Vad gör du när det regnar?

Inget speciellt?!  


Har en dröm gått i uppfyllelse?

Jo, säkert det. :)


Vad har du för startsida på internet?

Aftonbladet.

Vem ringde du senast?

Min mor.


Tycker du att sengångare är söta?

Ehm?Det kan jag väl inte påstå.  


Har du haft vattkoppor?

Ja.


Har du någon gång testat karate?
Nej.

Vilken mobilsingnal har du?

Red Hot Chillipeppers ? By the way 

Minimorötter eller pommes frites?
Beror på vad jag känner för :)


Första sporten du gick på?

Tennis tror jag det var. Eller möjligen längskidor.


Vad längtar du mest till just nu?
Det är mycket jag längtar efter men jag är rätt nöjd som det är just nu :)  

Vilken tv-serie är bäst?

Vänner!


Kan du gå ner i spagat?

Nej, det tvivlar jag starkt på. Men kan inte påstå att jag försökt på ett tag...


Höga eller låga strumpor?

Låga.


Har du varit kär i en kändis?

Haha, jag har väldigt svårt för att bli kär. Speciellt i personer jag aldrig träffat. Men klart man tyckt att vissa kändisar ser bra ut, men kär kan jag nog inte säga att jag varit.


Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Jo det händer.


Röd, grön, blå eller gul mjölk?

Jag brukar föredra vit lättmjölk. (Då är oftast förpackningen gul?)

Vad har du för färg på ditt påslakan?

Blått var det då sist jag kollade.


Vad ska du döpa dina barn till?

Ja du, bra fråga! Jag tycker Hillevi & Siri är riktigt gulliga namn men om jag sedan döper mina barn till det återstår väl att se. Patrik är också riktigt fint :)  

Sol eller snö?

Sol är alltid trevligt :)  


Bikini eller baddräkt?
Bikini.

Snyggaste läraren?

Har vi några snygga lärare?!

Är du mörkrädd?

Ibland.


Riktig gran eller plastgran?
Riktig!


Tänt eller släckt när du ska sova?

Släckt! Det är för det mesta kolsvart i mitt rum när jag ska sova :)


Godaste drickan till frukosten?

Mjölk. Eller möjligen vatten.


Senaste lästa bok?

Kommer inte ihåg vad den heter men nu håller jag på med en bok Kristina rekommenderat; Gossip Girl.


Vem kramade du senast? 
 (Rätta mig om jag har fel) men jag tror det var Fredrik.  

Vill du bli president?
Nej, tror inte det... 

Har du spelat kille i en teater?
Nej, inte vad jag kan minnas.

Duscha eller bada?

Duscha.

Kan du ditt mobilnr utantill?
Ja (vad kan man annars förvänta sig så många gånger man brukar ringa till sig själv?)


Har du gråtit i skolan någongång?

Ja, men det var längesen nu.


Hur tar du dig till skolan?

Det varierar men dit tar jag mig...oftast.

Har du någonsin sminkat dej som en punkare?

Haha! Nej, det tror jag då inte...


Sjunger du på toan?

Nej, men nog har det väl hänt att jag sjungit i duschen nån gång.


Vilken färg har din jacka?

Brun.


Är du höjdrädd?

Nja...


Vilket land vill du åka till?

Jag vill åka till en massa länder men det skulle vara häftigt att ha varit i USA och i Kina :)


Vad var det senaste som fick dig att skratta?
 

Det var någon av mina kära vänner hos Kristina igår. Vem som fick mig att skratta sist kommer jag dock inte ihåg, men det var nog när vi lekte ?Flörtleken? ;)

Vad tänker du göra nu?
Gå ut i solen  :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0