I guess that´s just the way I am...

Var ett tag sen nu. Har inte känt för att skriva, har inte riktigt vetat vad jag ska skriva...Inte för att jag vet det nu heller. Känner bara att jag behöver skriva av mig. Få ut lite av min aggression...Det här lär väl bli ett av alla de andra väldigt givande inläggen där jag berättar vad jag gjort under dagen som jag alltid verkar skriva. Kanske är tråkigt men känns inte som om jag vill skriva så mkt mer personligt än så här ute i cyberrymden. Som vanligt är jag rädd för att folk ska såra mig om jag visar och berättar för mkt. Varför blir det alltid så?
- Well, I guess that´s just the way I am...

Egentligen står det en massa andra saker här, men som sagt, jag är rädd för att bli sårad så jag låter det vara så här.
Osagt.
Det är mkt som är osagt...

God natt.


Kommentarer
Postat av: Sara

Men vännen hur är det? Är det nått du vill prata om?:/ Finns alltid här!

2007-06-27 @ 22:49:12
URL: http://saraj89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0