Helgen så här långt...

Igår var det tjejkväll som gällde - åt på Thai Garden och sen gick vi hem till Anna, gjorde marangswiss & tittade på film. Trevligt, trevligt! :)

Imorse steg jag upp tidigt och begav mig sedan ner på stan där träffade Malin, Sara & Emelie på torget. Sen gick vi till Strömbacka där Sebbe väntade. När Hannah & Ante kom dit så spelade vi volleyboll och hade det allmänt trevligt i solen :)
Vi gick en sväng och tittade på loppisen innan det bar iväg hemåt igen.

Ikväll ska vi vara hos Hannah och göra nått, får se vad vi hittar på :)
Nej, nu ska jag ta och plugga lite teori - provet närmar sig...
(Någon frivillig som har lust att hjälpa mig? Känner att jag inte har så stor koll på teorin för tillfället...)

Menmen, Ha det bra!
//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0