Helg :)

Åh så skönt med helg! Nog för att jag trivs jättebra på jobbet och så men det är himla skönt att få sovmorgon :) Och denna helg innebär just sovmorgon (x 2) :)
Är ledig i helgen men på måndag börjar jag om, ska befinna mig på Munkberga 06:45...Jag har inget emot att fara på jobbet, men jag är en sjusovare och det tar alltid emot att kliva upp. Det spelar ingen roll om klockan är 6 eller 12, jag vill fortfarande bara vända på mig och somna om. Men det brukar gå över rätt snabbt när jag väl tagit mig upp ur sängen :)

Igår visade det sig att jag inte alls var sen till bion, för en gångs skull var jag faktiskt i tid (medan vissa andra av oss var sena...) haha ;P
Filmen var helt okej, och för en andra uppföljare så var den riktigt bra! :)
Men det faktum att jag varit uppe sedan 6 på morgonen hade satt sina spår och jag kände hur jag fick kämpa för att inte somna där ett tag...

Snart måste jag börja bege mig in till stan. Har stämt träff med tjejerna (med tillbehör?! ;P ) i Badhusparken. Vet inte riktigt vad vi skulle hitta på men någonting blir det i alla fall :)

Trevlig helg gott folk! :)
//Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Ingen var väll sen?:S Vi kom bara lite efter er:P
Vad menar du med tillbehör?||

2007-06-17 @ 00:20:15
URL: http://saraj89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0