40 frågor...

Hade lite att göra och hittade de här (40) frågorna på Kristinas blogg...
Svaren är dock mina egna...

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Inte så ofta, men det händer.


 2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja.

 

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Sana Sol :)

 

4. Vad åt du senast?
En hårdbrödmacka.


5. Har du fått någon komplimang idag?
Ja, faktiskt! :)


 6. Har du varit med i en rättegång?
Nej, inte det.


7. Är du polare med grannarna?
Klart man hälsar och så men inte kan jag väl påstå att jag är "polare" med alla mina grannar. Vi är grannar helt enkelt :) 

 8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska & engelska 

 9. Vilka länder har du bott i?
Jag har bara varit bosatt i Sverige men man har ju besökt andra länder på semestrar & sånt.  


10. Senaste piercingen?
Jag har hål i öronen och det är de enda pierciengs jag har.


11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Undra om det inte var när jag var ut till Roknäs för några dagar sen...

12. Gay?
Nej, inte det.


 13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Nej. 

14. Har du äggat någon?
Nej.


 15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Varför skulle man vilja ödsla tid på att göra det?! Så; nej, jag har inte täckt någons hus med toalettpapper.

 

16 finns inte.

17. Har du varit på stranden?
Ja. Har dock ej badat (frivilligt) i år. Än så länge :)


18. Har du haft en stalker?
I så fall var det en himla duktig sådan eftersom jag inte märkt av något...

 

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ingen nämnd, ingen glömd:)

 

20. Hur bra är din syn?
Tillräckligt bra för att jag slipper ha glasögon eller linser :)


21. Har du varit på ett party?
Ja. Dels några som man gick på under mellanstadiet där alla stod och tryckte mot väggen, och dels några där knappt några minns vad som hände dagen efter.


 22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja, så häftigt! Men i säkerhet i en gallerbur förstås :) 

 

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
"Har jag en bror?!"


24. Har du varit utomlands?
Ja :)

25. Har du sett din bästa vän naken?
Jo, tänk för att det har jag... 


26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?

Har bara varit på ett bröllop som jag kan minnas men det var riktigt fint! Min kusin gifte sig förra sommaren; supermysigt! :)


27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, med största sannolikhet. 

 28. Var är dina syskon just nu?
Min syster är i Sjulsmark av alla ställen.


 29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Hmm, har några vaga minnen av att jag dansade. Men vid närmare eftertanke var det kanske ingen dröm?!

 

30. Vem ringde dig senast?
Efter att ha tittat efter i samtalslistan kan jag avslöja att det inte var någon annan än Kristina som ringde mig senast :)

 
31. Vilken tid gick du upp imorse?
Med tanke på att jag somnade runt 4 imorse är det kanske inte så förvånande att höra att jag sov till 12:40 idag...


32. Vad ska du göra i helgen?
Ikväll bär det av till Hannahs stuga med lite folk :) Annars har jag inga planer för helgen.

33. Vad står det i det fjärde sms:et i din inkorg?
Ante är "pigg som en lärka".

34. När var du riktigt sjuk senast?
Vet ej om det kan klassas som "riktigt sjuk" men senast jag var inlagd på sjukhus var när jag opererade ryggen i september 2004. 

 35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Haha, vilken fråga! Tror faktiskt det var Jimmy Jansson på Nationaldagen förra året. (Jag umgås som synes, väldigt flitigt med kändisar...)


 36. Vad finns i din bakficka?
Har inga bakfickor på de här shortsen sist jag kollade...


37. Har du färglinser?
Nej, har nog många färger på mina ögon som det är :)


 38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Dansade med Kristina & Sebbe på Pentryt :)


39. Vad är det första du gör på morgonen?
Drar upp rullgardinen och struntar för det mesta i att bädda sängen, ändå aldrig nån som kommer på besök i mitt rum...


 40. Vad ska du göra efter det här?
 Vara social med min kära moster! :)  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0