06:21

Först måste jag bara be er att observera tidpunkten för detta inlägg: min klocka står just nu på 06:21. Helt otroligt att jag är uppe och ännu mer otroligt att jag har tid att sitta vid datorn innan jag måste fara till jobbet. Ytterst ovanligt!

Angående gårdagskvällens inlägg måste jag bara passa på att kommentera (eftersom det verkar som om jag skrämt slag på mina kära vänner med tanke på det antal SMS som landade i min inkorg igårkväll) att jag endast var på lite tillfälligt dåligt humör. Det var väldigt glädjande ( ja, glädjande) att se att mina vänner brydde sig, men jag vill bara lugna dem (er?) med att det ej var något allvarligt utan helt enkelt lite dåligt humör från min sida och kände för att avreagera mig genom att skriva lite...
Nu är jag glad (men trött) igen.
:)

Nu lär de flesta andra få sova vidare ett tag till men jag måste pallra mig iväg till jobbet. Slutar dock tidigt, 13:00, så det blir en kort dag idag :)

God Morgon.
//Linn


Kommentarer
Postat av: Sara

jaa vad bra att du är gladare idag:) Blir juh ledsen då du är ledsen:P Hm jag har då redan slutat^_^

2007-06-28 @ 11:17:38
URL: http://saraj89.blogg.se
Postat av: Emelie

Var i luleå och hade inga pengar på mobilen därför svarade jag inte! =O

2007-06-28 @ 20:45:56
URL: http://pollyportman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0