Tisdag

Dagen började tidigt; väckarklockan ringde 5:45...Kändes som om jag inte sovit nånting så jag fick tvinga mig upp ur sängen. Men jobbade bara till klockan 13:00 (enligt schemat...) så dagen gick rätt fort :)

Efter jobbet begav jag & Sebastian oss till Step In och tränade. Sen for vi ner på furu och låg och pratade i solen i några timmar innan jag begav mig hemåt för att fara på teater med mamma & Jenny :)
Teatern var riktigt bra! Kul & med bra skådespelare :) (var förövrigt på Karlberg för er som är intresserade av att gå och kika...)

Jobbar kväll imorrn men blir nog ändå att lägga sig tidigt ikväll så jag inte är lika trött imorgonbitti som jag var imorse....
God natt!
//Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Lät riktigt mysigt där linn:)

2007-07-03 @ 23:58:32
URL: http://saraj89.blogg.se
Postat av: Kristina

Lät som en bra dag även om du var tvungen att kliva upp tidigt! :)

2007-07-04 @ 09:54:38
URL: http://impulsiv.se/wp
Postat av: Tjalle

Ajj, Ajj, Ajj. Nu fick du vatten på ditt kuvert.
Som man säger, den som skriker efter galen fågel ser inte skogen för alla ben.
Den som bäddar, välter oftast liten tuva om och om igen.
//Tjalle

2007-07-05 @ 15:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0