Söndag

Förlåt Anna! Du har rätt; jag borde veta hur ditt efternamn stavas. Jag gör ett nytt försök; Öhlund. Blev det rätt nu?! ;)

Jaha, nu är det söndag igen. Jag känner att jag inte riktigt har nån koll på vilken dag det är, än mindre vilket datum. Nej, skärpning Linn!
Söndag som sagt. Är dock ledig imorgon så det känns riktigt skönt! :) Någon som vill göra mig sällskap ner på stan kanske?! :)

Helgen har varit riktigt trevlig, kalas för Anna och lite annat trevligt ;)
Hade huset för mig själv när familjen var i Umeå så jag spenderade hela lördagen inomhus och kände mig allmänt osocial :) Annars har jag varit med mina kära vänner och Sebastian i helgen. Riktigt trevlig helg. Skönt att få vara ledig några dagar, så man är pigg och alert när man kommer till jobbet på tisdag...

Nej, nu ska jag gå och vara lite trevlig med familjen!
Ha det bra!
//Linn

Kommentarer
Postat av: Anna

Mkt bättre gud va du är duktig ;D Jag slutar tolv imorgon så ja umgås hemskt gärna med dig..;) Ska nog skicka ett sms till dig annars vet man ju aldrig när du läser de här.. Nää.. nu ska ja fortsätta kolla på 3 lbs.. Ses! Kraam

2007-07-29 @ 21:39:06
URL: http://annasvirrvarr.blogg.se
Postat av: Sara

Jag följer gärna man tror jag följer Annas exempel:)

2007-07-30 @ 00:18:08
URL: http://saraj89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0