Mitt i allt...

Jag har rätt mycket att göra för tillfället (packa, jobba, packa, packa...) men tänkte ta mig tid att skriva ner mina planer för den närmaste tiden eftersom jag från och med imorgon ej kommer att befinna mig här hemma för ett tag.

När jag slutar jobba imorgon runt 15:30 (dvs om jag inte tar ut någon rast  - före 14:00 (enormt viktigt att det är före 14:00 och inte efter) - för visst var det så Ewa?!) så bär det av! Då åker jag och familjen på en liten semestertripp till Gunnarsö i närheten av Oskarshamn. På tisdag åker vi till Stockholm där jag sätter mig på tåget för att återvända upp till Norrland och återgå till arbetet. Sju dagars konstant arbete ligger då framför mig - jag känner mig enormt taggad...
Resten av familjen kommer inte att lämna södra Sverige riktigt så tidigt som tisdag utan beger sig istället upp till Dalarna (närmare bestämt Boda Kyrkby) för att hälsa på Nygards i några dagar. Jag får helt enkelt klara mig själv här hemma i några dagar. :)
Det känns dock rätt skönt att få vara själv ett tag, dessutom kommer jag nog ha så fullt upp med jobbet att jag knappt skulle ha hunnit träffa dem särskilt mycket även om de varit hemma...

Men som sagt; blir borta till nästa onsdag (eller var det torsdag?!). Om ni vill mig någonting kan ni nå mig på mobilen och så syns vi när jag kommer hem! ;)
Ha det så kul - det tänker i alla fall jag ha! :)

//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0