Måndag

Nu är det slut på ledigheterna, börjar jobba om 25 minuter...
Tyvärr sken solen knappt någonting under helgen så jag fick lov att sysselsätta mig inomhus.

I fredags var vi ut till Hannahs stuga där vi tittade på film och så :)
I lördags bakade jag & Anna kladdkaka för att sedan fara och våldgästade Kristina en stund. Vi tittade på sista minuten resor - och nu är det bestämt (?!). Om allt går som vi vill drar jag, Kristina & Anna iväg på en sista minuten i slutet av sommaren. Längar redan! :D
Igår var jag och tränade och sen kom Sebastían hit och tittade på film. Vi såg The last king of Scotland. Den var bra :)

Nej, nu måste jag sticka till jobbet!
Ha det bra & tack för en trevlig helg :)
//Linn

Kommentarer
Postat av: Kristina

Linn, hallå??!! Detaljer, detaljer!! ;)
Kram vi hörs om 1 timme

2007-07-09 @ 19:45:36
URL: http://impulsiv.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0