Ledig :)

Äntligen en ledig dag! Riktigt skönt! :D
Tog en rejäl sovmorgon imorse och sen har jag varit ner på stan med min mor & syster. Inhandlade bla en biljett till PDOL som jag efter lite övervägande beslutat mig för att gå på, dock endast fredag.

På torsdag fyller vår kära Anna 18 år. Grattis i förskott säger jag redan nu :)
Fredagkväll ska vi gratta Anna hos Kenny och sen ska vi bege oss in till stan och PDOL. Ska bli riktigt trevligt! :) Jag kan inte direkt påstå att jag har så stor koll på vilka artister som spelar men jag är lite sugen på att se The Ark..Nån som vill följa?! :)

Till helgen drar mina föräldrar & Jenny till Umeå...Är tydligen någon fotbollscup som Jennys lag ska vara med i så jag får huset för mig själv. Ska bli riktigt skönt! :)
Jag är ledig i helgen (inklusive måndag) så om jag känner mig själv rätt lär jag låsa in mig i huset och bara ta det lugnt ;)

(K & A: Mitt pass är fixat - nu slipper jag oroa mig för att nekas resa! :D )

Ha det bra!
//Linn

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja klart vi måste se The Ark :) Bara för att dom är så roliga ;D Nu är ja hemma hos Anders men ska snart hem till pappsen å kolla på Project Runway.. :D Imorgon fyller ja år å ja är spänd på att få se mina presenter.. Fast jag har ju fått lite idag.. Men mest bara pengar ju... :) vi ses på fredag.. de kommer så mkt folk att jag nästan är lite förvirrad.. ;D Men de ska bli roligt! Kraaam

2007-07-25 @ 20:49:52
URL: http://annasvirrvarr.blogg.se
Postat av: Sara

Kanske ska se the ark. Jag måste nämligen se Pain och jag tror dom krockar. Men om det inte gör det lovar jag att följa,

2007-07-26 @ 21:14:37
URL: http://saraj89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0