En lång helg...

Ja, denna helgen verkar aldrig ta slut! Kan bero på att jag jobbat i stort sett hela helgen. Lite drygt att stiga upp på morgnarna men jag ska inte klaga :)
Gårdagskvällen resulterade, efter ett vilt uppror, i en mycket lugn kväll :)  Alla sov innan 19:30 så det väntade kaoset infann sig aldrig.
Direkt efter jobbet begav jag mig ut till Norrfjärden för att gratta Malin som gått och fyllt 18 år. Ett Grattis till Malin! :)
Tyvärr var jag tvungen att bege mig hem tidigt eftersom jag jobbade morgon idag. Så klockan 23:00 lämnade jag Norrfjärden efter diverse lekar ("Emiiil!"), sång och tårtor (i mängder...). Väl hemma var det bara att gå och lägga sig för att jag skulle orka upp i morse.
Men det var riktigt trevligt hos Malin trots att jag bara hann vara där en kort stund...
Synd att jag inte kunde stanna längre :(

Så...efter en helg fylld av jobb så är jag äntligen ledig! :) I alla fall till på tisdag morgon klockan 6:45. Då är min ledighet slut och jobbet väntar. Morgondagen ska jag tillbringa med mina kära vänner :) Få se vad vi hittar på...men det blir säkert trevligt!

Sköt om er!
//Linn

Kommentarer
Postat av: Sara

Skulle vi göra nått i morn? eller är det andra vänner?:S

2007-07-01 @ 21:29:16
URL: http://saraj89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0